【過生活】The monster inside of........



What a terrible feeling when the MONSTER inside of me comes out.

It's just a glance!


What should I say when discover that I'm NOT such a man as strong as I thought?



Sorry, this is the SECRET for myself.
The following words are concealed.

完全無法想像啊!

沒想到我自己居然是這種人....~>"<~

原本還以為我很堅強的,沒有什麼、有什麼,其實是自己取捨下的結果,「個人造孽自己擔」。但誰想得到呢?只是因為在游泳池等學妹洗好澡(因為他還要上基礎保養品 =.=),想說先去上個洗手間好了。當我撇完尿準備去洗手時,居然在裡面的洗手台(給室內的更衣間用的,左右兩面都有大鏡子的洗手台),有一面有著高大結實的裸男

也不是第一次在更衣室看見裸男了,但這只是一瞥啊!我很不好意思地透過鏡子往身後瞧,沿著剪短的小平頭下滑,溜過修長的古銅身軀,然後停駐在白晰的結實小屁屁

天啊~

就只是這樣而已,我居然整個晚上都想著瞥不到3秒的裸男!

我連他的長相都沒瞧見啊!

居然幻想著他想打槍!

Orz...........................................

我以為我已經調適得很好了說,難道,人的慾望真得這麼無窮而不可擋嗎?

我不要...........................................



Comments

  1. is it that serious? the MONSTER inside you? to me, it's a bit exaggeration...

    err...maybe i AM the MONSTER one and i didn't notice untill now...

    i just think it's normal and natural (strange word to use but i WANT to put in here :p ) unless you wanna be a (moine).

    that makes me think another question, how do we accept the true us? when they just show up so quickly that we don't even prepare enough to see them?

    ReplyDelete

Post a Comment


1.留言時可用HTML標記如 <b>, <i>, <a>。
2.沒有OpenID或是Blogger帳號但還是想聊天?選用Name/URL即可輸入常用網路暱稱和你家網址(網址可不填),或是用Anonymous匿名罵俺也是可以啦XD。

Popular posts from this blog

【留聲機】Simplified message board

【放映室】5 Films Contre l'Homophobie_唯有同理、接納、認識並理解,才有消弭恐同的可能

【新鮮事】Do Itailians kiss all their staight mates like this?